Navigatie

Shop hier: DECEMBER DEALS!

×
  • Gratis verzending vanaf €39,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Niet goed, geld terug garantie

Veelgestelde vragen

Betalen

Bestellen/Betalen

Wijzigen/annuleren

Wijzigen/Annuleren

Verzending/bezorging

Verzending/Bezorging

Garantie/klachten

Garantie/Klachten

Backorder/levertijd

Backorder/Levertijd

Retourneren

Retourneren

Winkels

Winkels

Winacties

Winacties

Meestgestelde vragen

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat kan ik nu doen?
  • Heb je al in je spam-inbox gekeken? Het is mogelijk dat de mail hier per ongeluk in terecht is gekomen. Heb je ook gecontroleerd of je je e-mail adres goed hebt ingevuld? Een foutje sluipt er snel in. Mocht je hem niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
  • Zodra jouw pakket bij ons de deur uit gaat, ontvang je in je mail een track and trace code. Hiermee kan je op de site van DHL je bestelling volgen. Zo weet jij precies wanneer de bezorger bij jou langs gaat komen. Wanneer je vragen hebt over de levering van je bestelling raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice en niet met DHL zelf. Wij kunnen namelijk met ons eigen DHL team contact opnemen om je exacte informatie te verstrekken.

  • Kan ik een pakket laten afleveren op een postbus?
  • Helaas is dit geen mogelijkheid. Pakketten zullen niet verwerkt worden door DHL en komen uiteindelijk retour bij ons.

  • Ik wil de bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan de factuur weggelaten worden?
  • Bij MamaLoes vinden we het leuk om pakketjes te verzenden als cadeau! Daarom sturen wij nooit de factuur mee in de doos. Zo kan je met een gerust hart je bestelling plaatsen en laten bezorgen bij iemand anders.

  • Ik wil de bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan het product ook met cadeaupapier ingepakt worden?
  • Bij MamaLoes werken wij met automatische systemen. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om een bestelling met cadeaupapier te laten inpakken. Wil je het toch graag ingepakt hebben? Kom dan langs een van onze winkels waar we met veel plezier onze producten inpakken.

  • (Een deel van) wat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat nu?
  • Wanneer (een deel van) wat je wilt bestellen niet op voorraad is, geldt de reguliere levertijd "op werkdagen voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis" helaas niet.

    Is alles wat je wilt bestellen niet op voorraad?

    Dan vind je de verwachte leverdatum van het product / de producten op de betreffende productpagina. Zie je op de productpagina staan dat de levertijd nog niet bekend is? Dan informeren we je daar z.s.m. over nadat je je bestelling hebt geplaatst.

    Is een deel van wat je wilt bestellen wel op voorraad en een deel niet?

    Bij bestellingen met een totaalbedrag van minimaal € 150,- zullen wij de bestelling gaan opsplitsen in een levering die wel op voorraad is en een levering die niet op voorraad is. Dit onder voorwaarde dat het totaalbedrag van de producten per levering meer dan € 15,- is.

    Is bovenstaande niet van toepassing, maar wil je toch alvast een deel van je bestelling ontvangen? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Je mag dan de verzendkosten (Nederland: € 4,95, België: € 5,95, Duitsland en Frankrijk: € 6,95) overmaken naar IBAN-rekening: NL82 RABO 0318 9988 90 (BIC-code: RABONL2U) ten name van MamaLoes & Kids te Goirle en onder vermelding van ‘deellevering’ samen met je 9-cijferige bestelnummer 600XXXXXX. Zo kunnen wij een deel van jouw bestelling toch alvast versturen!

    Bestellingen die door ons worden opgesplitst zullen niet altijd dezelfde dag verzonden worden, omdat dit handmatig door ons wordt verwerkt. Houd hierbij rekening met 1 à 2 werkdagen levertijd.

  • Ik ben op zoek naar een baan en wil graag bij jullie werken, waar vind ik vacatures?
  • Wat leuk dat je interesse hebt om bij ons te komen werken! Er staan vrijwel altijd leuke vacatures open op verschillende afdelingen binnen MamaLoes, zoals in logistiek, onze winkels of op kantoor. Alle openstaande vacatures vind je hier. Uiteraard is het ook mogelijk om een open sollicitatie te sturen wanneer er op dit moment geen vacature open staat die bij jou past.

Kom je er niet uit? Wij helpen je graag.

Telefoon

Je kunt ons bereiken via 013-220 59 59. Ons Klantenservice Team staat op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur voor je klaar. Vanuit België en Duitsland kan je bellen op 0031-13 220 59 59

Whatsapp

Je kunt ons bereiken via Whatsapp op +31850659791. We beantwoorden je berichtje zo snel mogelijk op werkdagen van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Live chat

Je kunt met ons chatten via de live chat. Deze is beschikbaar via de site wanneer er een medewerker beschikbaar is.

Mail

Je kunt ons mailen: [email protected]

Contactformulier

Je kunt ons contactformulier bereiken via hier.

Winkels

Je kunt onze winkels vinden via onze winkelpagina