Navigatie

Shop onze PRIJSDALERS hier!

×
  • Gratis verzending vanaf €39,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Niet goed, geld terug garantie

Retourneren

  • Kunnen artikelen ook worden geretourneerd?
  • Producten mogen, wanneer deze niet naar wens zijn, natuurlijk geretourneerd worden. Dit mag binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Houd hierbij wel rekening dat het product onbeschadigd in originele verpakking zit en ongebruikt is. Testen of passen mag natuurlijk wel.

  • Hoe retourneer ik mijn artikelen?
  • Wij verwerken iedere bestelling met zorg en liefde. Ben je onverhoopt toch niet tevreden over je product? Dan is het bij MamaLoes uiteraard altijd mogelijk om te retourneren. In principe geldt hiervoor een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Onze retourenafdeling verwerkt jouw retour gewoonlijk binnen 2 weken. Het volledige stappenplan voor retourneren lees je op deze pagina.

  • Ik wil een artikel omruilen tegen iets anders, kan dit?
  • Helaas is het niet mogelijk het artikel om te ruilen tegen een andere keuze. Retour sturen is uiteraard geen probleem. Voor het terugsturen van het product kan je onze retourinformatie lezen. Wanneer jouw pakketje retour is gekomen bij ons zullen wij het aankoopbedrag terugstorten. Je kan in de tussentijd dan dus alvast het artikel naar keuze zelf bestellen: zo heb je het zo snel mogelijk in huis.

  • Worden de retourkosten vergoed?
  • Is het ontvangen artikel toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Je mag het dan altijd terugsturen. Ongebruikt, netjes verpakt en voldoende gefrankeerd. De directe retourkosten zijn voor eigen rekening; deze worden niet vergoed. Voor een gereduceerd retourtarief verwijzen we je naar deze pagina.

    Mocht je een klacht hebben over een artikel neem dan eerst contact op met onze Klantenservice.

  • Hoe lang duurt het voordat de retour is verwerkt en kan ik dit opvolgen?
  • Wanneer jij jouw pakket aflevert bij het drop-off punt of een koerier heeft dit bij je opgehaald zal je altijd een afleverbewijs ontvangen. Het afleverbewijs laat zien waar het pakket naar toe gaat en bevat een Track and Trace code. Met deze track en trace code kun je kijken of je retour al bij ons is ontvangen. Na ontvangst van je retour wordt deze gemiddeld binnen 2 weken verwerkt en ontvang je een e-mail als deze verwerkt is.

    Heb je geen afleverbewijs gekregen en dus geen Track en Trace code? Neem dan contact op met support via [email protected] (als het via Retunista was aangemeld) of het betreffende afgiftepunt om deze alsnog te ontvangen.

  • Ik heb mijn pakket weer terug thuis ontvangen, wat moet ik nu doen?
  • Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Jouw pakket is waarschijnlijk terug gekomen omdat er nog oude labels op het pakket zaten. Graag vragen wij jou alle labels van je pakket te verwijderen of onleesbaar te maken. Had je de retour aangemeld via retunista kan je contact opnemen met support via [email protected] om kosteloos een nieuwe ophaal afspraak of retourlabel te ontvangen.

  • Het pakket is niet opgehaald, wat moet ik nu doen?
  • Wat vervelend dat het pakket niet opgehaald is! We helpen je graag aan een nieuwe afspraak. Je kan hiervoor contact opnemen met [email protected].

    Daarnaast vragen wij jou zelf ook altijd even kritisch te kijken: kan de koerier het adres makkelijk vinden? Doet de deurbel het? Dat maakt het ophalen van jouw pakket namelijk een stuk makkelijker!