Navigatie

Shop hier: DECEMBER DEALS!

×
  • Gratis verzending vanaf €39,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Niet goed, geld terug garantie

Verzending en bezorging

  • (Een deel van) wat ik bestellen is niet op voorraad. Wat nu?
  • Wanneer (een deel van) wat je wilt bestellen niet op voorraad is, geldt de reguliere levertijd "op werkdagen voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis" helaas niet.

    Is alles wat je wilt bestellen niet op voorraad?
    Dan vind je de verwachte leverdatum van het product / de producten op de betreffende productpagina. Zie je op de productpagina staan dat de levertijd nog niet bekend is? Dan informeren we je daar z.s.m. over nadat je je bestelling hebt geplaatst.

    Is een deel van wat je wilt bestellen wel op voorraad en een deel niet?
    Bij bestellingen met een totaalbedrag van minimaal € 150,- zullen wij de bestelling gaan opsplitsen in een levering die wel op voorraad is en een levering die niet op voorraad is. Dit onder voorwaarde dat het totaalbedrag van de producten per levering meer dan € 15,- is.

    Is bovenstaande niet van toepassing, maar wil je toch alvast een deel van je bestelling ontvangen?
    Dat is natuurlijk ook mogelijk. Je mag dan de verzendkosten (Nederland: € 4,95, België: € 5,95, Duitsland en Frankrijk: € 6,95) overmaken naar IBAN-rekening: NL82 RABO 0318 9988 90 (BIC-code: RABONL2U) ten name van MamaLoes & Kids te Goirle en onder vermelding van ‘deellevering’ samen met je 9-cijferige bestelnummer 400XXXXXX. Zo kunnen wij een deel van jouw bestelling toch alvast versturen!

    Bestellingen die door ons worden opgesplitst zullen niet altijd dezelfde dag verzonden worden, omdat dit handmatig door ons wordt verwerkt. Houd hierbij rekening met 1 à 2 werkdagen levertijd.

  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Bij bestellingen boven € 39,- verzenden wij gratis aan je! Daaronder betaal je voor een verzending binnen Nederland €4,95, naar België € 5,95 of Duitsland € 6,95 per bestelling. Voor verzending naar Frankrijk betaal je € 6,95 verzendkosten bij bestellingen vanaf € 50,-, en € 9,95 verzendkosten voor bestellingen van minder dan € 50,-. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling in een van onze winkels op te halen. Dit is vanzelfsprekend kosteloos. Benieuwd waar onze winkels te vinden zijn? Bekijk ze hier.

    Voor complete babykamers en bepaalde grote meubels gelden afwijkende verzendkosten. Wanneer je ervoor kiest om dit thuis te laten bezorgen, zullen wij dit zelf bij je gaan bezorgen en zijn de kosten hiervoor € 39,99. Dit wordt bij de artikelen op onze website vermeld.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten in België?
  • Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en betaalt voor 22:00 uur op werkdagen zullen wij dezelfde dag nog jouw pakket overhandigen aan DHL. Bestellingen naar België worden door DHL op de grens overgedragen aan BPost. De levering van deze pakketten kan 1 à 2 werkdagen duren. Heb je van ons de track and trace code al ontvangen? Houd deze dan in de gaten voor de levering van jouw bestelling.

    Let op! Rondom de feestdagen in Nederland en België kan de levertijd afwijken.

    BPost gebruikt het principe van 'Last in first out’. Dit zorgt ervoor dat niet alle pakketten continu worden vertraagd. Naast de behandeling van de nieuw geïnjecteerde pakjes verwerken ze altijd een deel van de achterstand van pakjes die ze de dag(en) niet eerder hebben kunnen behandelen. Dit is ook de reden waarom een recent besteld pakje sneller aankomt dan een minder recent besteld pakket. Dus maak je geen zorgen als je pakje nog niet is aangekomen, het is niet verloren. Weet dat ze er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, terwijl ze ervoor zorgen dat de mensen veilig blijven.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten in Duitsland?
  • Heb je een bestelling geplaatst voor levering in Duitsland? Dan geldt bezorging de volgende dag niet. De levertijd is hiervoor standaard 1 à 2 werkdagen. Je pakket wordt door DHL bezorgd.

  • Kan ik mijn pakket op een postbus laten bezorgen?
  • Helaas is dit niet mogelijk. Wij verzenden onze pakketten via DHL en deze werken niet met postbussen. Het pakket zal daarom altijd naar een huisadres verzonden moeten worden.

  • Ik heb geen Track & Trace code ontvangen. Hoe volg ik mijn pakket?
  • Heb je je spam-inbox al bekeken? Soms belandt onze mail hierin terecht. Ook kan je kijken in je account op onze website. Ga naar desbetreffende order, klik op verzending en vervolgens zie je je track and trace code. Heb je geen account aangemaakt en geen track and trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Mijn pakket staat als geleverd maar ik heb het niet ontvangen.
  • Als de track & trace code aangeeft dat je bestelling is geleverd maar je hebt het pakket niet ontvangen mag je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dan contact opnemen met DHL om navraag te doen bij de bezorger. Meld dit wel altijd binnen 10 werkdagen na bezorgdatum zodat DHL dit tijdig in onderzoek kan nemen.

  • Ik wil een kinderkamer bestellen. Heb ik deze ook de volgende dag in huis?
  • Complete kinderkamers worden door onze eigen bezorgservice afgeleverd in Nederland en België. Dit komt omdat de pakketten te groot en te zwaar zijn om per post te versturen. Wij maken elke donderdag een planning om de kinderkamers te bezorgen voor de week erop. Heb je de kinderkamer besteld en is deze op voorraad? Dan kan je een telefoontje verwachten op donderdag of de donderdag erop om te zien wanneer wij het komen bezorgen.

    Heb je naast de kinderkamer nog andere spullen besteld? Wij zullen deze samen met de kinderkamer leveren. Wil je de spullen toch eerder ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Bezorging van de kinderkamer is op de begane grond tenzij er een lift aanwezig is.

    Bezorging op één van de Waddeneilanden is mogelijk in overleg let er wel op dat vanwege de overtocht met de boot er wellicht een meerprijs voor de bezorgkosten zal zijn.

  • Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd aankomt?
  • Is je pakket beschadigd bij je aangekomen? Dat is balen! Natuurlijk gaan we dit netjes voor je oplossen. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, heeft onze bezorgdienst DHL de volgende richtlijnen:
    Als er schade aan de buitenkant van de doos is, geef dat dan direct door aan de bezorger. Je mag het pakket in dat geval ook weigeren.
    Neem binnen 7 dagen contact op met de MamaLoes klantenservice met minstens 3 verschillende én kwalitatieve foto's van:

    1. De buitenkant van de doos met schade
    2. Hoe het product in de doos zit inclusief onze opvulmaterialen. Maak na het openen dus direct een foto van het product in de doos.
    3. Schade op het product.

    Kortom: hoe meer foto's we ontvangen, hoe beter en sneller we het samen met DHL voor je op kunnen lossen.

  • Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL servicepoint?
  • Maximaal 7 dagen. Zodra de zending is bezorgd, ontvang je van DHL bericht en na drie dagen sturen ze een herinnering. Wanneer het pakket er een week ligt, wordt het teruggestuurd naar MamaLoes.

  • Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen?
  • Ja, het is mogelijk om jouw bestelling op te komen halen in één van onze winkels of bij ons magazijn in Goirle! Hierbij plaats je je bestelling online en kies je er bij het afrekenen voor om je bestelling in één van onze winkels of bij het magazijn op te halen.

    Voor onze winkel in Breda geldt een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. De levertijd voor onze winkel in Utrecht is 1 tot 3 werkdagen. Zodra je bestelling klaar ligt in de winkel, word je gebeld door een van onze medewerkers. Je kan dan zelf bepalen wanneer je langskomt om je bestelling op te halen.

    Wanneer je ervoor kiest om je bestelling bij ons magazijn in Goirle op te halen, krijg je een bericht zodra je bestelling klaar ligt. Normaal gesproken geldt voor 13:00 uur besteld, na 14:00 uur ophalen diezelfde dag. Je kunt je bestelling ophalen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur.

  • Wordt er bij het verzenden van mijn pakketje gedacht aan het klimaat?
  • Ja! Alle MamaLoes bestellingen worden fossielvrij verzonden via DHL eCommerce. DHL werkt namelijk hard aan het terugdringen van de CO2-uitstoot. De CO2 die we nog wel uitstoten, compenseren we samen: DHL betaalt een deel van de compensatiekosten, maar ook MamaLoes! Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

    Daarnaast verzenden we zo veel mogelijk producten in verzendzakken zonder opvulmaterialen, wat er voor zorgt dat er minder 'lucht' wordt verstuurd en er daardoor minder ritten nodig zijn. Wanneer we wel opvulmateriaal gebruiken in dozen met bijvoorbeeld breekbare artikelen, doen we dit met gerecyclede luchtzakjes.