Navigatie

MERKENVOORDEEL bij MamaLoes!

×
  • Gratis verzending vanaf €39,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Niet goed, geld terug garantie

Bestellen en Betalen

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat kan ik nu doen?
  • Heb je al in je spam-inbox gekeken? Het is mogelijk dat de mail hier per ongeluk in terecht is gekomen. Heb je ook gecontroleerd of je je e-mail adres goed hebt ingevuld? Een foutje sluipt er snel in. Mocht je hem niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
  • Zodra jouw pakket bij ons de deur uit gaat, ontvang je in je mail een track and trace code. Hiermee kan je op de site van DHL je bestelling volgen. Zo weet jij precies wanneer de bezorger bij jou langs gaat komen. Wanneer je vragen hebt over de levering van je bestelling raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice en niet met DHL zelf. Wij kunnen namelijk met ons eigen DHL team contact opnemen om je exacte informatie te verstrekken.

  • Kan ik een pakket laten afleveren op een postbus?
  • Helaas is dit geen mogelijkheid. Pakketten zullen niet verwerkt worden door DHL en komen uiteindelijk retour bij ons.

  • Ik wil de bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan de factuur weggelaten worden?
  • Bij MamaLoes vinden we het leuk om pakketjes te verzenden als cadeau! Daarom sturen wij nooit de factuur mee in de doos. Zo kan je met een gerust hart je bestelling plaatsen en laten bezorgen bij iemand anders.

  • Ik wil een bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan het product ook met cadeaupapier ingepakt worden?
  • Bij MamaLoes werken wij met automatische systemen. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om een bestelling met cadeaupapier te laten inpakken. Wil je het toch graag ingepakt hebben? Kom dan langs een van onze winkels waar we met veel plezier onze producten inpakken.

  • (Een deel van) wat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat nu?
  • Wanneer (een deel van) wat je wilt bestellen niet op voorraad is, geldt de reguliere levertijd "op werkdagen voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis" helaas niet.

    Is alles wat je wilt bestellen niet op voorraad?

    Dan vind je de verwachte leverdatum van het product / de producten op de betreffende productpagina. Zie je op de productpagina staan dat de levertijd nog niet bekend is? Dan informeren we je daar z.s.m. over nadat je je bestelling hebt geplaatst.

    Is een deel van wat je wilt bestellen wel op voorraad en een deel niet?

    Bij bestellingen met een totaalbedrag van minimaal € 150,- zullen wij de bestelling gaan opsplitsen in een levering die wel op voorraad is en een levering die niet op voorraad is. Dit onder voorwaarde dat het totaalbedrag van de producten per levering meer dan € 15,- is.

    Is bovenstaande niet van toepassing, maar wil je toch alvast een deel van je bestelling ontvangen? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Je mag dan de verzendkosten (Nederland: € 2,95 en België/Duitsland: € 3,95) over maken naar IBAN-rekening: NL06INGB0005149642 (BIC-code: INGBNL2A) ten name van MamaLoes & Kids te Goirle en onder vermelding van ‘deellevering’ samen met je 9-cijferige bestelnummer 600XXXXXX. Zo kunnen wij een deel van jouw bestelling toch alvast versturen!

    Bestellingen die door ons worden opgesplitst zullen niet altijd dezelfde dag verzonden worden, omdat dit handmatig door ons wordt verwerkt. Houd hierbij rekening met 1 à 2 werkdagen levertijd.

  • Ik heb een bestelling gedaan en voor de optie ''vooraf overmaken'' gekozen. Hoe moet ik nu betalen?
  • Vooraf overmaken betekent eigenlijk dat je het bedrag overmaakt aan Pay.nl. Je krijgt na het plaatsen van de bestelling een e-mail met daarin de betaalinstructies. Zorg er bij de overschrijving voor dat het betaalkenmerk en het bedrag juist ingevuld zijn. Wanneer je kiest voor deze betaalmethode zorgt dit voor 1 à 2 werkdagen extra levertijd.

  • Waarom levert de betaalmethode ''vooraf overmaken'' extra levertijd op, want ik betaal meteen?
  • Wij versturen je bestelling pas als de betaling binnen is bij ons. Wanneer je een bedrag overschrijft via Pay.nl zit er meestal 1 à 2 werkdagen tussen tot het bij geschreven is. Vervolgens zullen wij je bestelling klaarmaken voor verzending.

  • Ik heb niet gelijk betaald via Pay.nl maar ik heb wel gekozen voor ''vooraf overmaken''. Hoe kan ik betalen?
  • Je krijgt de betaalinstructies in je mail. Deze is geldig voor 21 dagen. Hierna kan je er geen gebruik meer van maken en zal je de bestelling opnieuw moeten plaatsen.

  • Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met iDEAL. Op mijn bankafschrift staat dat ik heb betaald aan Pay.nl in plaats van MamaLoes & Kids. Klopt dit wel?
  • Ja dat klopt! iDEAL is een service die geleverd wordt door Pay.nl. Zij controleren voor ons het betaalverkeer. Zij incasseren dus het bedrag van jouw rekening en betalen het weer aan ons.

  • Ik wil graag achteraf betalen met Riverty, maar ik zie deze betaalwijze niet tijdens het afrekenen. Hoe kan dat?
  • Helaas is het in deze gevallen niet mogelijk om via Riverty te betalen:

    Als het totaalbedrag van je winkelwagen lager is dan €5,-
    Als het totaalbedrag van je winkelwagen hoger is dan €2.500,- voor Nederlandse klanten, of hoger dan €1.250 voor Belgische klanten
    Als 1 of meer producten in je winkelwagen op dat moment niet op voorraad is

    In deze gevallen zal de optie om te betalen via Riverty niet zichtbaar zijn tijdens het afrekenen. Uiteraard kun je wel kiezen voor één van de andere beschikbare betaalmethodes.

  • Waarom wordt mijn betaling via Riverty niet goedgekeurd?
  • Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole en kredietcheck uit. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet goedgekeurd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen we je door naar Riverty.

    Let op: betaal je voor de eerste keer met Riverty, dan is het maximale orderbedrag dat Riverty goedkeurt €50,-. Daarna geldt voor Nederlandse klanten een maximaal bedrag van €2.500,- en voor Belgische klanten een maximaal bedrag van €1.250,-.

  • Hoe kan ik een MamaLoes Cadeaubon verzilveren op de webshop?
  • De MamaLoes Cadeaubon kun je niet alleen in één van onze winkels uitgeven, maar natuurlijk ook in onze webshop! Op iedere cadeaubon staat een cadeauboncode, met deze code worden de cadeaubonnen verwerkt. Zowel in de winkel als online.

    Als je de cadeaubon in onze webshop wilt verzilveren, plaats je de bestelling. In het afrekenscherm kies je voor de betaalmethode ‘MamaLoes Cadeaubon’. Wanneer je vervolgens de bestelling hebt afgerond, ontvang je per e-mail verdere instructies om de cadeaubon te verzilveren.

    Andere cadeaubonnen, zoals de VVV cadeaukaart, zijn helaas niet inwisselbaar bij MamaLoes.

  • Ik bestel voor mijn bedrijf, kan ik een factuur krijgen?
  • Een factuur verzenden wij niet standaard in de doos mee. Deze wordt altijd op aanvraag per mail nagestuurd. Heb je een zakelijk factuur nodig? Dan kan je een e-mail sturen aan onze klantenservice met hierin jouw ordernummer en het verzoek voor een zakelijk factuur. Dan zullen wij de factuur per e-mail toesturen.

  • Ik woon in het buitenland en hoef geen BTW te betalen. Hoe krijg ik dit terug?
  • Wanneer je recht hebt om de belasting terug te krijgen plaats je zoals normaal gesproken je bestelling. Wanneer je je producten hebt ontvangen, kan je het verzoek indienen voor de belasting teruggave. Hiervoor hebben wij een uitvoerdocument van de douane nodig inclusief een stempel van de douane. Dit kan je inscannen en mailen naar onze klantenservice samen met je ordernummer. Onze afdeling administratie zal dit verder voor je oppakken en terugkoppelen aan je. Vergeet ook niet je rekeningnummer mee te sturen, voor een snellere afhandeling.

  • Ik heb een tweeling/drieling. Krijg ik extra korting?
  • De producten van MamaLoes zijn al erg scherp geprijsd. Vaak nog scherper dan bij onze concurrenten. Dit komt omdat wij eventuele kortingen of aanbiedingen al verwerken in onze verkoopprijs. Hierdoor kunnen wij niet meer korting geven wanneer je een meerling krijgt.

  • Hoe verzilver ik een kortingscode die ik op internet heb gevonden?
  • Niet. Leuker kunnen we het niet maken… MamaLoes werkt helaas niet met kortingscodes. Wij proberen de prijzen in onze webshop altijd zo scherp mogelijk te hebben en te houden en eventuele kortingen of aanbiedingen zijn altijd al in de verkoopprijs verwerkt. Kortingscodes van MamaLoes die je online vindt zijn helaas nep. Wij werken niet samen met deze bedrijven. Heb je een kortingscode gevonden? Ga dan alsjeblieft niet zelfstandig de korting berekenen op je bestelling. Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.