Navigatie
×
  • Gratis verzending vanaf €39,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Niet goed, geld terug garantie

Bestellen en Betalen

Bestellen

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat kan ik nu doen?
  • Heb je al in je spam-inbox gekeken? Het is mogelijk dat de mail hier per ongeluk in terecht is gekomen. Heb je ook gecontroleerd of je je e-mail adres goed hebt ingevuld? Een foutje sluipt er snel in. Mocht je hem niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Heb je met Ideal je betaling gedaan kun je ook je ordernummer vinden bij de afschrijving bij je bank.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
  • Zodra jouw pakket bij ons de deur uit gaat, ontvang je in je mail een track and trace code. Hiermee kan je op de site van DHL je bestelling volgen. Zo weet jij precies wanneer de bezorger bij jou langs gaat komen. Wanneer je vragen hebt over de levering van je bestelling raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice en niet met DHL zelf. Wij kunnen namelijk met ons eigen DHL team contact opnemen om je exacte informatie te verstrekken.

  • Kan ik een pakket laten afleveren op een postbus?
  • Helaas is dit geen mogelijkheid. Pakketten zullen niet verwerkt worden door DHL en komen uiteindelijk retour bij ons.

  • Ik wil de bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan de factuur weggelaten worden?
  • Bij MamaLoes vinden we het leuk om pakketjes te verzenden als cadeau! Daarom sturen wij nooit de factuur mee in de doos. Zo kan je met een gerust hart je bestelling plaatsen en laten bezorgen bij iemand anders. Er wordt ook geen pakbon bij de bestelling geleverd, de ontvanger van je leuke cadeau zal dus niet vanuit Mamaloes te weten komen van wie ze dit hebben gekregen. Breng de ontvanger dus altijd zelf even op de hoogte dat er iets leuks aankomt.

  • Ik wil een bestelling als verrassing bij iemand laten bezorgen. Kan het product ook met cadeaupapier ingepakt worden?
  • Bij MamaLoes werken wij met automatische systemen. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om een bestelling met cadeaupapier te laten inpakken. Wil je het toch graag ingepakt hebben? Kom dan langs een van onze winkels waar we met veel plezier onze producten inpakken.

  • (Een deel van) wat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat nu?
  • Wanneer (een deel van) wat je wilt bestellen niet op voorraad is, geldt de reguliere levertijd "op werkdagen voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis" helaas niet.

    Is alles wat je wilt bestellen niet op voorraad?

    Dan vind je de verwachte leverdatum van het product / de producten op de betreffende productpagina. Zie je op de productpagina staan dat de levertijd nog niet bekend is? Dan informeren we je daar z.s.m. over nadat je je bestelling hebt geplaatst.

    Is een deel van wat je wilt bestellen wel op voorraad en een deel niet?

    Bij bestellingen met een totaalbedrag van minimaal € 150,- zullen wij de bestelling gaan opsplitsen in een levering die wel op voorraad is en een levering die niet op voorraad is. Dit onder voorwaarde dat het totaalbedrag van de producten per levering meer dan € 15,- is.

    Is bovenstaande niet van toepassing, maar wil je toch alvast een deel van je bestelling ontvangen? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Je mag dan de verzendkosten (Nederland/België/Duitsland: € 3,95 en Frankrijk: € 6,95) over maken naar IBAN-rekening: NL06INGB0005149642 (BIC-code: INGBNL2A) ten name van MamaLoes & Kids te Goirle en onder vermelding van ‘deellevering’ samen met je 9-cijferige bestelnummer 600XXXXXX. Zo kunnen wij een deel van jouw bestelling toch alvast versturen!

    Bestellingen die door ons worden opgesplitst zullen niet altijd dezelfde dag verzonden worden, omdat dit handmatig door ons wordt verwerkt. Houd hierbij rekening met 1 à 2 werkdagen levertijd.

  • Ik bestel voor mijn bedrijf, kan ik een factuur krijgen?
  • De factuur sturen we mee in de bijlage van je bevestigingse-mail. Heb je een factuur nodig met andere gegevens mag je een mail sturen naar [email protected] met je bestelnummer en wat je nodig hebt, dan helpen we je graag verder.

  • Ik heb een tweeling/drieling. Krijg ik extra korting?
  • De producten van MamaLoes zijn al erg scherp geprijsd. Vaak nog scherper dan bij onze concurrenten. Dit komt omdat wij eventuele kortingen of aanbiedingen al verwerken in onze verkoopprijs. Hierdoor kunnen wij niet meer korting geven wanneer je een meerling krijgt.

Betalen

  • Ik heb een bestelling gedaan en voor de optie ''vooraf overmaken'' gekozen. Hoe moet ik nu betalen?
  • Vooraf overmaken betekent eigenlijk dat je het bedrag overmaakt aan Pay.nl. Je krijgt na het plaatsen van de bestelling een e-mail met daarin de betaalinstructies. Zorg er bij de overschrijving voor dat het betaalkenmerk en het bedrag juist ingevuld zijn. Wanneer je kiest voor deze betaalmethode kan dit zorgen voor 1 à 2 werkdagen extra levertijd i.v.m. de verwerking van de betaling bij Pay.nl.

  • Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met iDEAL. Op mijn bankafschrift staat dat ik heb betaald aan Pay.nl in plaats van MamaLoes & Kids. Klopt dit wel?
  • Ja dat klopt! iDEAL is een service die geleverd wordt door Pay.nl. Zij controleren voor ons het betaalverkeer. Zij incasseren dus het bedrag van jouw rekening en betalen het weer aan ons.

  • Ik wil graag achteraf betalen met Riverty, maar ik zie deze betaalwijze niet tijdens het afrekenen. Hoe kan dat?
  • Helaas is het in deze gevallen niet mogelijk om via Riverty te betalen:

    Als het totaalbedrag van je winkelwagen lager is dan €5,-
    Als het totaalbedrag van je winkelwagen hoger is dan €2.500,- voor Nederlandse klanten, of hoger dan €1.250 voor Belgische klanten
    Als 1 of meer producten in je winkelwagen op dat moment niet op voorraad is

    In deze gevallen zal de optie om te betalen via Riverty niet zichtbaar zijn tijdens het afrekenen. Uiteraard kun je wel kiezen voor één van de andere beschikbare betaalmethodes.

  • Waarom wordt mijn betaling via Riverty niet goedgekeurd?
  • Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole en kredietcheck uit. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet goedgekeurd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen we je door naar Riverty.

    Let op: betaal je voor de eerste keer met Riverty, dan is het maximale orderbedrag dat Riverty goedkeurt €50,-. Daarna geldt voor Nederlandse klanten een maximaal bedrag van €2.500,- en voor Belgische klanten een maximaal bedrag van €1.250,-.

  • Hoe kan ik een MamaLoes Cadeaukaart of Cadeaubon verzilveren op de webshop?
  • Heb je een MamaLoes Cadeaukaart in de vorm van een pasje? Dan kies je tijdens het afrekenen voor de betaalmethode "MamaLoes Cadeaukaart". Hierna vul je de cadeaukaartcode en de pincode in die op de cadeaukaart staan. Een eventueel restbedrag kun je daarna eenvoudig via één van de andere betaalmethodes betalen. Betalen in de winkel met de cadeaukaart kan uiteraard ook. Lever de cadeaukaart dan in bij de kassamedewerker.

    Heb je geen pasje, maar een papieren cadeaubon zonder pincode? Ook met de papieren cadeaubon kun je in zowel de winkel als in de webshop betalen. Op iedere cadeaubon staat een cadeauboncode. Met deze code worden de cadeaubonnen verwerkt. Zowel in de winkel als online. Als je met de cadeaubon in onze webshop wilt betalen, plaats je de bestelling. In het afrekenscherm kies je voor de betaalmethode ‘MamaLoes papieren Cadeaubon’. Wanneer je vervolgens de bestelling hebt afgerond, ontvang je per e-mail verdere instructies om de cadeaubon te verzilveren.

    Andere cadeaubonnen, zoals de VVV cadeaukaart, zijn helaas niet inwisselbaar bij MamaLoes.

  • Hoe verzilver ik een kortingscode die ik op internet heb gevonden?
  • Niet. Leuker kunnen we het niet maken… MamaLoes werkt helaas niet met kortingscodes. Wij proberen de prijzen in onze webshop altijd zo scherp mogelijk te hebben en te houden en eventuele kortingen of aanbiedingen zijn altijd al in de verkoopprijs verwerkt. Kortingscodes van MamaLoes die je online vindt zijn helaas nep. Wij werken niet samen met deze bedrijven. Heb je een kortingscode gevonden? Ga dan alsjeblieft niet zelfstandig de korting berekenen op je bestelling. Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.