Navigatie

Shop hier: DECEMBER DEALS!

×
  • Gratis verzending vanaf €39,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Niet goed, geld terug garantie

Wijzigen en Annuleren

  • Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?
  • Soms heeft snel versturen ook een nadeel ;-) Als je bestelling te ver in verwerking is kunnen we deze helaas niet meer annuleren. Wil je de bestelling annuleren kun je het beste direct telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 013-2205959. Zijn we telefonisch niet bereikbaar kun je wellicht via onze live chat je annuleringsverzoek doorgeven. Anders mag je een mailtje sturen naar [email protected] maar we kunnen helaas niet garanderen dat deze tijdig wordt gelezen en verwerkt. Heb je inmiddels al een track and trace code ontvangen in een e-mail? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer annuleren.

  • Ik wil nog iets toevoegen of wijzigen in mijn bestelling. Hoe doe ik dat?
  • Een product vergeten te bestellen of een foutje maken in de bestelling is natuurlijk vervelend. Echter werkt MamaLoes volledig automatisch. We kunnen hierdoor geen producten meer toevoegen of wijzigen in je bestelling. Je kunt altijd contact met ons opnemen om te kijken of je bestelling nog kunnen annuleren zodat je een nieuw bestelling kunt plaatsen. Als je bestelling te ver in verwerking is kunnen we deze helaas niet meer annuleren.

    Wil je de bestelling annuleren kun je het beste direct telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 013-2205959. Zijn we telefonisch niet bereikbaar kun je wellicht via onze live chat je annuleringsverzoek doorgeven. Anders mag je een mailtje sturen naar [email protected]. We kunnen helaas niet garanderen dat deze tijdig wordt gelezen en verwerkt.

    Heb je inmiddels al een track and trace code ontvangen in een e-mail? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen.

  • Wat moet ik doen als ik mijn adres fout heb doorgegeven?
  • Oeps, een foutje kan er altijd in sluipen als je je bestelling plaatst. Soms heeft snel versturen ook een nadeel ;-) Als je bestelling te ver in verwerking is kunnen we deze helaas niet meer aanpassen. Je kunt het beste direct telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 013-2205959. Zijn we telefonisch niet bereikbaar kun je wellicht via onze live chat je annuleringsverzoek doorgeven. Anders mag je een mailtje sturen naar [email protected] maar we kunnen helaas niet garanderen dat deze tijdig wordt gelezen en verwerkt. Heb je inmiddels al een track and trace code ontvangen in een e-mail? Dan kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen.

  • Hoelang duurt het voordat ik het geld op mijn rekening heb van een geannuleerde bestelling?
  • Wanneer je een bestelling hebt geannuleerd zal onze administratie zo snel mogelijk de terugbetaling verwerken. Hiervoor staat maximaal 10 werkdagen, maar meestal heb je het binnen een paar werkdagen al terug op je rekening staan. Zie je geen terugbetaling van MamaLoes op je rekening? Dat kan kloppen. Het bedrag wordt namelijk onder de naam Pay.nl teruggestort.

  • Ik heb een bestelling geplaatst met ''vooraf overmaken'' en heb het bedrag overgeschreven aan Pay.nl maar wil de bestelling toch annuleren. Hoe doe ik dat?
  • Helaas is dit niet meer mogelijk. Wanneer jouw betaling bij ons binnenkomt wordt je bestelling automatisch verwerkt. Dit kunnen wij niet meer in het proces tegenhouden. Mocht je het pakket niet meer willen, dan kan je deze retoursturen nadat het ontvangen is.