Navigatie

Shop hier: DECEMBER DEALS!

×
  • Gratis verzending vanaf €39,-
  • Voor 22:00 besteld, morgen in huis
  • Niet goed, geld terug garantie

Backorder en levertijd

  • (Een deel van) wat ik bestellen is niet op voorraad. Wat nu?
  • Wanneer (een deel van) wat je wilt bestellen niet op voorraad is, geldt de reguliere levertijd "op werkdagen voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis" helaas niet.

    Is alles wat je wilt bestellen niet op voorraad?
    Dan vind je de verwachte leverdatum van het product / de producten op de betreffende productpagina. Zie je op de productpagina staan dat de levertijd nog niet bekend is? Dan informeren we je daar z.s.m. over nadat je je bestelling hebt geplaatst.

    Is een deel van wat je wilt bestellen wel op voorraad en een deel niet?
    Bij bestellingen met een totaalbedrag van minimaal € 150,- zullen wij de bestelling gaan opsplitsen in een levering die wel op voorraad is en een levering die niet op voorraad is. Dit onder voorwaarde dat het totaalbedrag van de producten per levering meer dan € 15,- is.

    Is bovenstaande niet van toepassing, maar wil je toch alvast een deel van je bestelling ontvangen?
    Dat is natuurlijk ook mogelijk. Je mag dan de verzendkosten (Nederland: € 4,95, België: € 5,95, Duitsland en Frankrijk: € 6,95) overmaken naar IBAN-rekening: NL82 RABO 0318 9988 90 (BIC-code: RABONL2U) ten name van MamaLoes & Kids te Goirle en onder vermelding van ‘deellevering’ samen met je 10-cijferige bestelnummer 6000XXXXXX. Zo kunnen wij een deel van jouw bestelling toch alvast versturen!

    Bestellingen die door ons worden opgesplitst zullen niet altijd dezelfde dag verzonden worden, omdat dit handmatig door ons wordt verwerkt. Houd hierbij rekening met 1 à 2 werkdagen levertijd.

  • Wat houdt bestellen met levertijd in?
  • Soms komt het voor dat wij een product eventjes niet op voorraad hebben, maar die wel weer binnen gaan komen. Dan kan je bestellen met levertijd. Vaak staat de geschatte levertijd bij het artikel vermeld. Staat de levertijd er nog niet bij? Dan is onze inkoop afdeling hier nog mee bezig en zal zo snel mogelijk bij het product worden toegevoegd.

  • Ik wil een product bestellen met levertijd samen met andere producten die wel op voorraad zijn. Krijg ik de overige producten wel al?
  • Bij bestellingen met een totaalbedrag van minimaal € 150,- zullen wij de bestelling gaan opsplitsen in een levering die wel op voorraad is en een levering die niet op voorraad is. Dit onder voorwaarde dat het totaalbedrag van de producten per levering meer dan € 15,- is.

    Is bovenstaande niet van toepassing, maar wil je toch alvast een deel van je bestelling ontvangen? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Je mag dan de verzendkosten (Nederland: € 4,95, België: € 5,95, Duitsland en Frankrijk: € 6,95) over maken naar IBAN-rekening: NL82 RABO 0318 9988 90 (BIC-code: RABONL2U) ten name van MamaLoes & Kids te Goirle en onder vermelding van ‘deellevering’ samen met je 10-cijferige bestelnummer 6000XXXXXX . Zo kunnen wij een deel van jouw bestelling toch alvast versturen!

    Bestellingen die door ons worden opgesplitst zullen niet altijd dezelfde dag verzonden worden, omdat dit handmatig door ons wordt verwerkt. Houd hierbij rekening met 1 à 2 werkdagen levertijd.

  • Word ik op de hoogte gehouden van de levertijd?
  • Heb je een product besteld met levertijd? Dan noemen wij jou bestelling een backorder. Wij zullen je per mail op de hoogte brengen over de levertijd. Als er een update over de verwachte leverdatum is informeren we je hier ook per mail over.

  • Wanneer er bij levertijd staat begin/eind van de maand, over welke datum hebben we het dan?
  • Begin van de maand zien wij tussen de 1e en 15e. Einde van de maand tussen 15e en 30/31e. Wij kunnen helaas geen exacte datum doorgeven. Dit zijn namelijk levertijden die wij van onze leveranciers ontvangen en kunnen hierin geen exacte datum geven. Soms komt het voor dat de levertijd van een product door de leverancier wordt uitgesteld. Hierover houden we je op de hoogte per e-mail.

  • Ik ontvang een update dat de levertijd van mijn bestelling is uitgesteld, hoe kan dit?
  • We begrijpen dat het vervelend is als een levering langer duurt dan vooraf gedacht, dat vinden wij zelf ook. Helaas zijn we hierin afhankelijk van de leverancier. Ze kunnen het artikel pas later bij ons leveren dan vooraf gedacht waardoor wij er ook pas later onze klanten blij mee kunnen maken. Soms zit het bijvoorbeeld tegen bij productie.

    Mocht de levertijd inmiddels te lang voor je zijn kunnen we de bestelling uiteraard altijd annuleren of wijzigen, neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

    We hopen je bestelling zo snel mogelijk te kunnen versturen en houden je hiervan per mail op de hoogte.

  • Er staat 'Levertijd onbekend' bij het product, wat betekent dit?
  • 'Levertijd onbekend' betekent dat wij momenteel niet weten wanneer we het product weer op voorraad krijgen. Onze afdeling inkoop zit er bovenop bij de leverancier om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra er bij ons een levertijd bekend is, word je hier direct van op de hoogte gesteld.

  • Is de levertijd die genoemd wordt gegarandeerd?
  • De levertijd ontvangen wij van onze leveranciers. Wij gaan ervan uit dat we het in deze periode ook mogen gaan ontvangen. Helaas komt het wel eens voor dat een levertijd wordt uitgesteld. Wij zullen je hierover altijd per e-mail op de hoogte brengen.

  • Ik heb een bestelling met levertijd. Maar ik vind het toch wel erg lang duren. Wat kan ik doen?
  • Wij snappen natuurlijk heel erg goed dat je met smart zit te wachten op je bestelling. Soms kan het alleen iets langer duren dan gewenst. Je kunt dan altijd onze klantenservice bellen of mailen. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te wijzigen naar een ander product indien je bestelling uit 1 artikel bestaat. Of we kunnen het product annuleren dat niet op voorraad is. Je krijgt dan je geld van dit product gewoon terug gestort op je rekening.

    Soms komt het voor dat je een bestelling hebt geplaatst boven € 39,-. Je hebt hiervoor geen verzendkosten betaald. Je wil vanwege de levertijd uiteindelijk toch een deel van je bestelling annuleren en de rest wel laten verzenden. Wanneer de uiteindelijke bestelling onder € 39,- is en de levertijd was op voorhand al bekend, dan zullen wij €4,95 verzendkosten inhouden op de terugbetaling van het geannuleerde product.

  • Kan ik een e-mail krijgen wanneer een artikel weer op voorraad is?
  • Helaas hebben wij geen mogelijkheid om iedereen op de hoogte te brengen als er een product weer op voorraad is. Daarom bieden wij de mogelijkheid om wel al te bestellen met levertijd. Dan ben jij de eerste die het product kan ontvangen als het weer op voorraad is. Wil je toch niet bestellen met levertijd? Dan kan je heel makkelijk het product op onze site in de gaten houden of het weer op voorraad is. Onze klantenservice kan je ook advies geven in een vergelijkbaar product.